Nyár

2013.07.22. 19:14

wedding_1374513198.jpg_483x521

Szóval igen. Túl vagyunk egy lánykérésen, félig-meddig már „elkeltem”. Már belevetettem magam, hogy hogyan is néz ki pontosan egy esküvő a háttérből. Mennyit kell szervezni, kit és mikor kell hívni. Nálunk ez elég érdekesen fog kinézni, mert elvileg telefonon és interneten keresztül tudjuk majd tartani a kapcsolatot a szolgáltatókkal, és a kedves barátaink, akik már felajánlották a segítségüket, na az ő segítségük nélkül nem jöhetne létre. Részleteket később, amikor már valami biztos lesz.

 

Amiről írni akartam Nektek az az időjárás. Azt gondolnánk nem is annyira fontos, de állíthatom, hogy igen. Amikor még otthon éltünk szenvedtem a melegben. Nekem a meleg kb. 25 foktól kezdődik, és szerintem amikor az ember szó szerint rácuppan az íróasztalra, na az nem a komfortos meleg. De itt állandóan esik az eső, sokkal többet esik az eső, mint pl. Londonban. De kb. 1 hónapja beütött a nyár 25-30 fokos meleggel, ami itt ritkaságszámba megy. Nagyon örültünk már mi is, hogy végre elővehetjük a nyári ruháinkat végre. Voltunk is 13 km-es biciklitúrán, ami nem tűnik soknak, de itt a folyamatos szintkülönbségek miatt nem a legkönnyebb pálya volt. Aztán volt, hogy csak átmentünk a szomszéd faluba (Bad Baiersoien) a tópartra kifeküdni, napozni és olvasni. Szóval élvezzük a nyarat bármeddig is tartson.

A következő poszt a salzburg-i élményeinkről fog szólni, mert ott is jártunk, ha már nyár van…

by L

A bejegyzés trackback címe:

https://termin.blog.hu/api/trackback/id/tr95419135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása